Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 7 juni 2011

Layout 10


 ******

  ******

Hallo dames,
 Hier is layout 10 alweer en wederom mag je hem gebruiken op je eigen blog.
Veel plezier met deze layout.



4 opmerkingen:

Cynthia zei

Ha ha en dit is hem geworden. Vind de blauwe ook wel heel erg mooi alleen met de lantaarn vind ik hem iets meer voor de winter. Maar genoeg keus om af en toe te wisselen. Dank je wel voor je hulp!

Liefs,

Je dochter

Anja Zom zei

Hallo Sieta,

Ik heb deze layout opgeslagen ik vind hem prachtig dankjewel.
Ik heb net een blog gemaakt en moet alles nog leren ik weet nog niet hoe alles werkt maar ik zou deze graag gaan gebruiken en als ik weet hoe ik je linkje kan plaatsen zal ik dat doen. Je staat nu alvast bij mijn favorieten dan kan ik je terugvinden.
Groetjes van Anja

Erin Bentley zei

Absolutely stunning thank you

Hugs Erin x

Cristina Ruiz zei

Hello beautiful your templates, each more beautiful than the other, I would
appreciate the number 10 layout code to use in my blog
my email;
crisruiz68@yahoo.com.br