Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 20 juli 2011

Layout 33


******

******


******
De bovenste header heeft een witte achtergrond (jpg), de andere transparant (png).

Hallo dames, hier is weer een nieuwe layout voor jullie.
Gemaakt met werk van Starlight Designs.

Veel plezier met deze layout.



9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wat een vrolijke layout sieta.

groetjes karin

tosca zei

hoi sieta
wat prachtig allemaal
het is me eindelijk gelukt om het op me blog te zetten
alleen mijn naam onder in met de zelfde bloemetjes weet ik nog niet hoe het moet.
groetjes tosca duijn
http://tosduijndesign.blogspot.com/

Dora zei

hallo Sieta,

ben al een poosje aan het uitvogelen met je uitleg, maar kom niet verder met de HEADER?? bestand opzoeken.
geen idee wat je daarmee bedoeld.
zou je mij hiermee kunnen helpen?
je hebt prachtige blog-layouts.
probeer je layout nr 4
groetjes Dora

Dora zei

hallo,Sieta

prachtige blog-layouts maak je.
ik dacht dat ik gisteravond een berichtje bij je had achtergelaten. maar goed ik keek vanochtend op mijn blog en ik zie jouw layout. JIPPIE!
gelukt.
maar ik begrijp de HEADER niet.
ik hoop dat het goed is gegaan, ik heb gekozen voor je layout nr 4.
dank je wel. je foto's waren verder goed duidelijk.
fijne dag verder!

groetjes Dora

Dora zei

Hallo,

dank je wel voor je uitleg.
super!!
lief dat je dit zomaar doet, free-blogouts
groetjes Dora.

Nellie zei

Wat maak je mooie blog layouts ga er zeker gebruik van maken maar zit altijd met de kop heb we psp maar niet zulke mooie letters

maar vind het lief dat je het zo maar doet

Lieve Groetjes Nellie

Nellie zei

Dank je wel lieve Sieta voor de mooie letters wow wat veel en wat hen jer nu weer een snoeppie opstaan prachtiggggggggg

Liefs Nellie

Over mij zei

Dank je wel Sita heb haar meegenomen en op mijn blog gezzet.

Gr. Friedy

Janny's Cards Creations zei

Hallo Sieta Ik heb voor het eerst een van je layouts gebruikt. Eerst mijn hele blog naar de soep geholpen maar het is gelukt. Nu nog zien dat het lukt om het bovenstukje te gebruiken. Ik vind deze zo vrolijk en toch rustig.
Groetjes Janny