Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 25 juli 2011

Layout 34


******

******


******
De bovenste header heeft een witte achtergrond (jpg), de andere transparant (png).

Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het mooie werk van SussieM Designs.

Veel plezier met deze layout.



5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ja siet ik houw van vlinders dus deze vind ik super.

groetjes karin

Dora zei

deze is ook heel mooi!
groetjes Dora

i love cards zei

ow wat een schatje. deze ga ik gebruiken. bedankt weer

Gerda van Rijn zei

Hallo,
Vandaag deze geweldige layout op m'n blog gezet, ik vind hem helemaal super, dankjewel!!!
Groet,
Gerda van Gerda's Hobbyshop
www.gerdashobbyshop.blogspot.com

Cristina Ruiz zei

Hello beautiful your templates, each more beautiful than the other, I would
appreciate the number 34 layout code to use in my blog
my email;
crisruiz68@yahoo.com.br