Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 29 juli 2011

Layout 35



******

******



******
De bovenste header heeft een witte achtegrond, de andere transparant.

Hallo dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het mooie werk van Celine Designs.
Veel plezier met deze layout.





4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

weer een hele mooie sieta.

groetjes karin

Hanny zei

Hoi Sita ik heb Layout nr. 24 meegenomen. Ze zien er allemaal prachtig uit. Heel erg bedankt.

Groetjes Hanny.

mieke zei

Hoi Sita, ik heb ook een lay out meegenomen, erg mooi.
Ik heb nog wel een vraagje over het onderste stukje waar je naam in staat : hoe krijg ik die op mijn blog ?

Groetjes, Mieke

Sieta zei

Hoi Mieke, leuk dat je een layout van mij op je blog gebruikt.
Als je een handtekening voor je blog wilt hebben, kan ik er wel een voor je maken. Geef dan even door wat er moet staan en je mailadres, zodat ik hem naar je op kan sturen.
Ik maak alleen handtekeningen voor mijn volgers.

Lieve groetjes Sieta