Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 5 februari 2016

Uitleg hoe een nieuwe layout te plaatsen



Hallo dames,
Er zijn nogal wat mensen die niet precies weten hoe ze op hun blog de achtergrond kunnen veranderen.
Ik wil het hier proberen uit te leggen, zodat je met een van mijn layouts, je blog een nieuw uiterlijk kan geven.

Hello Ladies


Ga naar indeling om de HTML code te verwijden.



Kies hier voor Sjabloon.





Klik op de foto's, dan worden ze groter en kan je precies zien wat je moet doen.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders hoor ik het graag.



Succes met het plaatsen van een nieuwe achtergrond op je blog.





7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

nou je hebt het bij alletwee prachtig weer gegeven.
goede uitleg.

groetjes karin

Nanda Bleeker zei

Hoi Sieta,
Heb layout van je gebruikt. Heel erg bedankt daarvoor. Heb zo lang zitten zoeken en vond ze van jou allemaal even mooi. Moeilijk kiezen! Nogmaals dank.

tanja zei

super dank je wel! zat altijd al te klooien! en ik vind je layouts ook super dus er zullen er zeker een paar op mn blog verschijnen ! dank je wel!

groetjes tanja

KnutselMar zei

ik zal wel iets verkeerds doen maar ik zie eerst een stuk van mijn oude layout en dan pas de lay out van jou, met deze uitleg? wat doe ik dan verkeerd???

Sieta zei

Hallo KnutselMar, jij gebruikt op je blog een achtergrond en dat is (werkt) anders dan een layout op je blog.
Je moet eerst je achtergrond verwijderen alvorens je een layout van mij op je blog kan gaan plaatsen.
Kom je er niet uit, mail mij dan maar even.
31svdv@gmail.com

Liefs Sieta

KnutselMar zei

ok dank je ik ga het proberen :)

jac13 zei

Hoi hoi

Ik snap er helemaal niets van.
Volgens de beschrijving moet ik de header op mijn computer zoeken maar bij het opslaan wordt er niet aangegeven waar het bestand naartoe is gezet ik weet dus niet waar ik moet gaan zoeken.

Kun jij mij misschien helpen?
Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Jacqueline