Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 3 augustus 2011

Layout 36



******

******



******
De bovenste header heeft een witte achtergrond (jpg), de andere transparant (png).

Hallo dames,
Welkom nieuwe volgers, fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Ik hoop dat jullie net zoveel plezier van mijn layouts hebben als ik ervan heb om ze te maken.
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het prachtige werk van Laurence Designs.
Veel plezier ermee.






8 opmerkingen:

Thea zei

Toppie blog Sieta, mijn complimenten.
Het zijn prachtige lay-outs en ben gelijk volger van je geworden.
Ben hier terecht gekomen door Anja Zom en heb ook jouw logo op mijn blog gezet.
Heel veel succes en hoop nog vele mooie crea's bij jou mee te mogen nemen.
Fijne dag en groetjes
Thea

marcelline zei

hallo
het is prachtig,maar helaas ik heb geprobeerd en lukte niet
veel liefs van marcelline

KarinsArtScrap zei

weer een prachtige sieta.

groetjes karin

scheetje zei

hallo sieta

ik weet niet helemaal zeker of het goed is gegaan met mijn email naar je
maar daarom ook even op deze manier ik heb ook met heel veel plezier een hele mooie blog lay-out van je meegenomen het is goed gelukt
ik ben ook volger van je geworden en ik heb je link op mijn blog geplaatst
heel erg bedankt voor je mooie lay-out en dat ik deze kan gebruiken
groetjes tini

Willie zei

Hallo Sieta,

Heel mooi blog Sieta,heb jou logo op mijn blog geplaatst en ook een nieuw bloglayout er op gezet.

groetjes Willie

Scrappingann zei

Hallo Sieta,
Wat een geweldige blog heb jij en wat nog mooier????
Je Bloglayouts, helemaal te gek, staat in m'n favorieten
Scrappingann

thea zei

Heb deze lay out meegenomen, prachtig!

Denise zei

bedankt voor het delen van deze mooie achtergronden. Deze staat in iedergeval bij mij te pronken op het blog. hartstikke bedankt