Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 28 augustus 2011

Layout 41


******

******


******
Bovenste header heeft een witte achtergrond (jpg), de andere transparant 9png).

Hallo dames,
Hier heb ik weer een nieuwe layout, gemaakt met het werk van Rakusia Designs.
Veel plezier met deze layoyt.

Hi ladies,
Here I have a new layout, with the work of Rakusia Designs.
Have fun with this layoyt.



6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtig sieta.

groetjes karin

Cobie zei

Wauw... Sieta, wat zijn je layouts mooi! Ik heb layout 28 op mijn blog gezet, hartelijk dank daarvoor. Ik ga zeker je blinkie op mijn blog zetten.

groetjes Cobie

Kaarten van José zei

Dit is weer een hele mooie. Mooie herfstkleuren.

Groetjes,
José

Maria zei

Ben net begonnen met een blog en je maakt mooie layouts. Heb nummer 39 meegenomen

Rachel zei

Ik heb nu deze (nr. 39) op mijn blog gezet, prachtig!!! Ik ben gek op zonnebloemen en deze doet mij daar aan denken en het is een mooie herfst lay-out. Dank je wel!!!
Groeten Rachel

Angela zei

Hoi Sieta...
vandaag heb ik de layout van mijn blog veranderd van LO104 naar LO41 (deze dus hihi).... wat zijn het toch allemaal schitterende layouts die je maakt....
1000x dank voor al het werk dat je er mee hebt!!!
grt Angela
p.s. eigenlijk gebruik ik alleen maar jouw layouts; ze zijn schitterend en heel makkelijk te verwisselen.... geweldig!!!