Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 23 september 2011

Layout 43


******

******


******

Hallo Dames,
Ik heb weer een nieuwe layout voor jullie, het is nog wel geen kerst, maar voordat je het weet zitten we alweer in december. Ik heb heb mooie werk van New life Dreams hiervoor gebruikt.
Veel plezier met deze layout.
***
Hi Ladies,
I have a new layout for you, it is still not Christmas, but before you know it we're back in December. I have great work of New Life Dreams for this purpose.

                                                           Have fun with this layout.





10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtige layout weer sieta.leuk dat je ook een kerst doet.

groetjes karin

Ria zei

alweer zo'n mooie, die komt er voor de kerst op mijn blog te staan.
prachtig gedaan meis !!!

groetjes Ria S.

i love cards zei

oooh sieta wat een mooie weer, ga er wweer dankbaar gebruik van maken hoor. groetjes lilian

Kaarten van José zei

Een super mooie lay out Sieta. Die wil ik over een poosje wel gaan gebruiken.

Groetjes,
José

Ditta zei

Hallo Sieta,
Ik heb een "oude" Layout van jou mee genomen en op mijn blog gezet.
En door de hele goede uitleg hoe je dat moet doen is het mij eindelijk ook eens gelukt!Hartelijk dankt!! Zal nu wel meer van die hele mooie layouts gebruiken.
Groetjes Ditta.

Wilma zei

Ohh, dit is ook al weer zo'n leuke achtergrond. Direct even op mijn blog geplaatst (wilmashobbies.blogspot.com).

groetjes,
Wilma

Nela zei

Beautiful!
Thank you!
Hugs Nela

Kaarten van José zei

Ik heb deze mooie lay out op mijn blog gezet.
Dank je wel.

Groetjes,
José

Hobbyshop Agnes zei

Heb deze mooie layout op mijn blog gezet.
En ben volger geworden.

je maakt erg mooie layouts.

groetjes Agnes

Mariann zei

This is beautiful! Thank you so much for sharing your
lovely backgrounds!
Best Wishes
Maria