Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 27 september 2011

Layout 44


 
******

 ******

Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het prachtige werk van Starlight Designs.
Veel plezier met de layout.

Hi Ladies,
Here is a new layout for you, made with the beautiful work of Starlight Designs.
Have fun with the layout.



13 opmerkingen:

Ria zei

ohhhhhhhhhh Die is ook alweer zo mooi !!!
ga hem er lekker weer opzetten !!

groetjes en bedankt voor de leuke pagina's

liefs Ria S.

KarinsArtScrap zei

ik vind hem schitterend sieta.

groetjes karin

Bianca zei

Oh, what a fantastic blog! Thank you for the lovely layouts. I have picked one for my blog and it looks great! xx Bianca

marijke zei

ok dank je wel voor je email hij staat er bij je blinkie , zo stom dat ha dik moeten weten hihihi maar bedankt voor de schitterende creaties van je ook ik viel er meteen op toen ik in je blog terecht kwam

Kaarten van José zei

Schitterend Sieta!! Ik ga er straks weer eens een andere opzetten. Deze of die met de herfstkleuren. Dank je wel voor al het moois.

Groetjes,
José

Thea zei

Hoi Sieta,

Prachtige bloglayouts, ik heb mij aangemeld als volger en ga mijn blog meteen even veranderen.

Fijne dag,
groetjes Thea

marijke zei

bedankt voor de mooie lay out heb hem in mijn blog nu in gebruik

Ellen Gevers zei

Hallo Sieta,

Ik heb nummer 44 van je in gebruik. Misschien verander ik nog een keer. Ik vind deze prachtig van kleur. Bedankt dat je dit met anderen wil delen.

Groetjes, Ellen

thea zei

Deze is zo mooi, heb het op mijn blog toegepast.

Solange Barreto. (Lange) zei

Amo seu blog, belíssimo trabalho.
Coloquei seu layout ontem no meu blog. Fiquei em dúvida, são realmente free?
Agradeço sua resposta.
Coloquei seu banner na barra lateral do blog e link para o seu.
Obrigada de coração.

Ingrid zei

Ik heb deze achtergrond mee genomen, wat is het prachtig.

Bedankt en groetjes,
Ingrid

Majorelle zei

Hello Sieta! What gorgeous layouts! Your blog is a litttle treasure!!
I found in love with the number 44 and I use it on my blog. so I Want to thank you for your very nice work!
Bedankt eb Groethes!! Majorelle

Giny zei

dank je wel , voor de mooie lay out