Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 30 september 2011

Layout 45


  

  ******

 ******

Hallo lieve bloggers,
Ik heb weer een nieuwe layout gemaakt met het prachtige werk van Mistique Desings.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello dear bloggers,
I have a new layout created with the beautiful work of Mistique Desing.
Have fun with this layout.




7 opmerkingen:

Ditta zei

Wat een mooie layout weer! Ga de boel maar wisselen, deze is nog beter!
Groetjes Ditta.

i love cards zei

ook weer een leuke hoor sieta. ik blijf je creaties volgen en maak er dankbaar gebruik van. fijn weekend

marcelline zei

prachtig ,maar het lukt mij niet
voor mij is het moeilijk
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

KarinsArtScrap zei

hij is weer schitterend sieta.
en ja je hebt gezien dat ik onder tussen die je hieronder hebt staan gebruikt hebt.
dank je wel daarvoor.

groetjes karin

marijke zei

och deze is ook alweer zo mooi zeg

scheetje zei

hai sieta

ik heb er weer eentje van je meegenomen, ik heb gekozen voor deze ik vind 'm echt helemaal super
dank je wel
groetjes tini

Sigrid zei

Wauw wat een mooie layout.Heb hem gelijk al op mijn blog gezet.

Groetjes Sigrid