Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 4 oktober 2011

Layout 46


******

******


******

De bovenste header heeft een witte achtergrond (jpg), de andere transparant (png).

Hallo dames.
Hier is weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het mooie werk van  Sekada Designs.
Veel plezier met deze layout.

Hello ladies.
Here is a new layout for you, made with the beautiful work of Sekada Designs.
Have fun with this layout.



9 opmerkingen:

Ditta zei

Wat een prachtige layout! Zo'n zonnige kleur, echt zomers.
Groetjes, Ditta.

Kaarten van José zei

Weer een hele mooie lay out Sieta. Ik heb vanmorgen je herfst lay out meegenomen. Bedankt.

Groetjes,
José

Marijke van Ooijen zei

Ohhh...wat een mooie achtergrondjes.
Zo mooi van kleur, en verfijnd.
Mijn complimentjes voor al je mooie werk!

Liefssssssssssss,
Marijke

hennie zei

Hallo sieta
IK kwam via via bij je terecht en helemaal geweldig je achtergrond. Echt super bedankt hennie

Rachel zei

Wauwww... zonnebloemen, je maakt het wel lastig hoor, nou wil ik weer mijn achtergrond veranderen!
Wat prachtig!!! Groeten Rachel

KarinsArtScrap zei

ik vind het een heerlijke zonnige blog layout sieta.

groetjes karin

Angela zei

Sieta wat maak jij schitterende layouts!!! Dank hiervoor!!! Heb er een paar meegenomen.... nogmaals bedankt; ze zijn stuk voor stuk schitterend!!!
grt Angela

Jolanda zei

Hoiii Sieta,

Geweldig zijn je Layouts...daarom heb ik deze op mijn blog geplaatst.
Super gaaf allemaal.
Hartelijk bedankt.
Groetjes van Jolanda

Marlies zei

Liebe Sieta
Ein wunderschönes Design mit den Sonnenblumen .
Darf ich dich freundlchst danach fragen ob ich das haben darf??
Finde es einfach so schön .
Vielen lieben Dank und liebe Grüsse Marlies
ganz schön sind auch 57 und 58 die gefallen mir auch sehr sehr gut.