Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 19 oktober 2011

Layout 50


******



******

Hallo dames,
Layout 50 is tot stand gekomen en daarvoor heb ik het prachtige werk van MD Designs gebruikt
Veel plezier met deze layout.

Hello ladies,
50 layout was created and therefore I have the wonderful work of MD Designs used
Have fun with this layout.





3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel mooi sieta.

groetjes karin

Adriana zei

Hoi Sieta,

Wat leuk dat ik zomaar een lay-out van je mag meenemen. Ze zijn erg mooi. Omdat blauw nu eenmaal mijn favoriete kleur is heb ik lay-out 39 meegenomen voor mijn pas gestarte blog.
Bedankt!

Annemie zei

Hallo Sieta,

heb vandaag mijn blog aangepast met deze super mooie layout van jou waarvoor hartelijk dank,

Lieve groeten,
Annemie