Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 9 november 2011

Layout 53


******


******

Hallo dames,
Ik heb er weer een voor jullie, gemaakt met het prachtige werk van Valentina Designs.
Veel plezier met deze layout.

Hello ladies,
 I have created another for you guys, with the wonderful work of Valentina Designs.
Have fun with this layout.




6 opmerkingen:

Ditta zei

Wat is dit weer een mooie!
Zulke mooie kleuren.
Groetjes Ditta.

Nellie zei

wat een schatje Sieta een plaatjeeeeeeeee

Liefs Nellie

Joke zei

Wat een mooie blog laty-outs.
Ik heb de winter layout op mijn blog gezet en ben volger van je geworden je layoutnaam staat op mijn sitebar.
Heel erg bedankt groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

weer een mooie sieta.

groetjes karin

Nicole zei

Hey Sieta, ik zag dat ik nog geen volger ben van jouw Free Blog-layout's. Shame on me.....Heb me meteen aangesloten. Deze layout is ook weer erg mooi! Liefs, Nicole

Saskia zei

Hoi Sieta,
Ik dacht dat ik allang volger was van ook dit blog van jou, maar kwam er achter dat dit niet het geval was. Ik heb het bloghoofd van layout 34 gebruikt en ben nog aan het stoeien om ook de zijkant te bewerken. Ik krijg echter een vreemde tekst in beeld en geen afbeelding. Heel vreemd. Ga het zo nog eens proberen.
Heel erg bedankt alvast en wat een mooie layouts zeg, er zijn er veel bijgekomen.
Groetjes Saskia