Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 17 november 2011

Layout 54



******

 ******

Hallo dames,
Ik wilde deze layout eigenlijk nog een poosje alleen voor mezelf houden.
Maar vooruit, ik stel hem toch maar beschikbaar voor een ieder die hem ook op z'n blog wil hebben.
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van het prachtige werk van Rena Designs.
Veel plezier met deze winter layout.
******
I really wanted this layout for a while just for myself.
But ahead, I suggest it anyway available for anyone who also wants his blog.
For this layout I used the wonderful work of Rena Designs.
Enjoy this winter layout.




12 opmerkingen:

Ria zei

Hij is wel weer heel erg mooi, maar ik heb nog geen zin in sneeuw, dus ik laat hem even bij jou staan,wie weet volgende week !!!!

groetjes Ria S.

KarinsArtScrap zei

deze is schitterend siet, prachtig ontwerp.

groetjes karin

Amarins zei

Ik heb hem meteen meegenomen en geplaatst, wat een beauty, dank je wel!
Groetjes, Amarins

Joke zei

Wat een prachtige lay-out Sieta ik zag hem al bij jou andere blog staan van de week.
Ik heb hem op mijn blog staan, ook al sneeuwt het nog niet hij is prachtig, krijg je al helemaal zin in kerst.

Heel erg bedankt voor jouw mooie lay-out.
groetjes Joke

Jeannette zei

schitterend weer Sieta, ik denk dat dat mijn volgende wordt, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

Nellie zei

Hoi Sieta wat een plaatje ik heb ook een layout megenomen staat prachtig zal je link neerzetten hartelijk dank

Liefs nellie

Adriana zei

wauw effect Sieta:-)
ik ben gelijk volger geworden en heb je blinkie gelinkt via mijn blog,
als je het leuk vind kom dan ook even op mijn blog gluren, en nog leuker als je volger wordt;)
groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Heleen zei

Deze is super gaaf gemaakt! Ik heb hem op mijn blog gezet. Ben er alleen nog niet achter hoe ik de header met mijn blognaam erop kan krijgen.
Ik ga gelijk volger bij je worden.

Groetjes,
Heleen

thea zei

Super layout, ik heb deze op mijn b log gezet, dank je wel.

groetjes
Thea

Nicole zei

Hey Sieta, ik heb deze weer geleend!! Haha. De allerbeste wensen voor 2012. Liefs, Nicole

Karin zei

Ik vind het heerlijk om ook door je "oudere layouts" te snuffelen. En nu kwam ik deze weer eens tegen.

En wilde je even laten weten dat ik em ga gebruiken voor mijn blog. Dank je wel hoor!

Groetjes karin xx

Gerda Esser zei

Ik heb deze op mijn blog gezet
vind hem heel leuk en mooi
Dank je wel

Liefs Gerda