Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 23 november 2011

Layout 56


 ******


  ******
Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het mooie werk van CG Designs.
Veel plezier met deze layout.

Hello Ladies,
Here is a new layout, made with the beautiful works of CG Designs.
Have fun with this layout.





5 opmerkingen:

Ditta zei

Alweer zo'n prachtige layout.
Zulke mooie kleuren. Hoe krijg je het voor elkaar, zo mooi elke keer weer!
Groetjes Ditta.

KarinsArtScrap zei

wow schitterend sieta.

groetjes karin

Nellie zei

woww wat is die mooi Sieta complimentjes

Liefs Nellie

Nellie zei

Hoi Sieta ik heb een mooie layout meegenomen vond hem zo mooi dank je wel voor het gebruiken ervan zal je link op mijn blog zetten als je een handtekening voor me zou willen maken heel graaggggggggggggggggggg

krijg je van mij een mooi kaartje hahaha

Liefs Nellie

Kitty zei

Super wat een mooie layouts heb je.Bedankt dat je ze met ons wil delen.
Ik heb er ook één in gebruik en er zullen er zeker meer volgen want ik ben volger geworden dus hoef ik niks meer te missen.Veel succes verder met al dat moois.

Groetjes Kitty