Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 30 december 2011

Happy New Jear


Hallo lieve volgers en bezoekers,

Nog even en dan sluiten we dit jaar af.
Bedankt dat jullie mijn blog zijn gaan volgen en dat mijn layouts bij jullie in de smaak vallen.
Ik ga proberen het komende jaar weer nieuwe layouts te maken.
Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2012.

~~~~~~

Hello dear followers and visitors,

Briefly and then we close this year.
Thanks that you follow my blog are going  and that my layouts in the taste fall with you.
I'm going to try next year to create new layouts.
I wish everyone a healthy, happy and creative 2012.


11 opmerkingen:

Liesbeth zei

Oh. wat is deze ook weer schitterend die je nu hier hebt op dit blog.
Fijne jaarwisseling en zeker tot volgend jaar als de winterperiode weer is afgesloten voor een aanpassing.
gr. Liesbeth

Crissi zei

Gesundheit, Glück und Freude für das Neue Jahr 2012 wünscht Crissi!
Happy New Year!

Ria zei

een heel gezond en creatief 2012 Sieta.
bedankt voor al die mooie lay outs die je maakt ik vind ze super !!!, deze staat ook al op mijn blog, prachtig.

Alle goeds gewenst van Ria S.

Kaarten van José zei

Dank je wel voor alle mooie lay outs die je maakt.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig 2012.

Groetjes,
José

Bianca zei

I love your blogbaggrounds! Thank you so much for it! Happy New Year! xx Bianca

Nellie zei

Hallo Sieta

Wat heb je weer een mooie blog layout gemaakt schitterend ik wens jou ook en hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012
en dank voor de mooie layouts

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

je maakt ook hele mooie blog layouts sieta, dus dat is niet zo moeilijk om je dan tevolgen.
heb een fijne jaarwisseling.

groetjes karin

Cards by Jol zei

ik wil je een mooi, liefdevol en creatief jaar wensen en bedanken voor de mooie lay-outs.

Groetjes Jolande

Kitty zei

Allereerst een gezond,gelukkig en succesvol 2012.
En bedankt voor al die mooie layouts waar wij van mogen genieten.Hoop er nog weer vele mooie te mogen bewonderen in het nieuwe jaar.

Groetjes Kitty

Marrie zei

Hallo Sieta,

Wat maak jij mooie blogsetjes.

Nog de beste wensen en een creatief nieuw jaar.

Groetjes Marrie

scraphobby zei

Hallo Sieta wat maak je een mooie bloglayouts,bedankt hiervoor,ben gelijk volger geworden,en heb je blinkie geplaatst,en heb ook een layout gbruikt nr 65.en hij is erg mooi hoor.
gr marian