Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 1 december 2011

Layout 58


******

******

 ******

Hallo Dames,
Deze nieuwe layout heb ik gemaakt met prachtig werk van Et Designs.
Veel plezier met deze layout.
******
Hello Ladies,
This new layout I made with beautiful works of Et Designs.
Have fun with this layout. 






8 opmerkingen:

petra,s cards zei

prachtig sieta wat een kunstwerken complimenten!!!!! ben direct volger van je geworden!!! heb de prachtige lay-out 55 op mijn blogg heb alleen geen idee hoe ik de zij kanten moet doen??
groetjes petra

Nellie zei

Hoi Sieta

Hij is weer prachtig echt van die heerlijke mooie winterse tinten complimentjes

Liefs Nellie

Ditta zei

Wat een plaatje...
Groetjes Ditta.

KarinsArtScrap zei

wow wat gaaf sieta.

groetjes karin

Christine zei

Hallo Sieta,
Ik heb je achtergrondje meegenomen!
Bedankt hiervoor! Alleen krijg ik de kop niet zo goed in het midden geplaatst. Ik ben wel geen krak in die dingen, ik ben al blij dat hij erop staat!
Liefs
Christine

Liesbeth zei

Ik vind hem schitterend Sieta.
Ik heb mijn blog toch weer aangepast hoor, ik vind je layouts super, en veel mooier dan ik tijdelijk had.
Ik hoop dat niet iedereen nu deze erop gaat zetten net als de vorige keer.
We zullen het zien.
gr. en bedankt voor het delen
Liesbeth

Christine zei

Hallo Sieta,
Ik heb het in orde gekregen hoor! Bedankt voor je goede uitleg, het lukte meteen! Ik had me gisteren al zo zitten ergeren omdat ik het niet goed kreeg maar zo zie je maar al doende leert men!
Een DIKKE merci!!
Christine

* Üla * zei

Dat is weer een hele mooie LO, Sieta! En hij past precies bij mijn nieuwste creatie. :D
Bedankt en groetjes Ula