Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 6 december 2011

Layout 60


 ******

  ******

Hallo Dames,
Toch nog maar een kerst-layout gemaakt voor de liefhebbers onder jullie.
Deze is gemaakt met het prachtige werk van MaryPop Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello Ladies, but still a Christmas layout created for lovers among you.
It was created with the wonderful work of Marypoppins Designs.
A lot of fun with this layout.




6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige weer sieta, super.

groetjes karin

Ditta zei

Oh, deze is mooi!
Heb van de weel de boel veranderd, maar dit is wel een hele mooie!
gr Ditta.

Nellie zei

wow wat is die mooiiiii ik ben helemaal gek van blauw prachtig meis

Liefs Nellie

Sylvia zei

Hoi
Wow wat een mooie blog setjes maak je. ik heb deze blauwe meegenomen, bedankt hoor. ik zet je link op mn blog.
groetjes van Sylvia Scharp.

Nicole zei

Ik lift even mee op deze lay-out. Wat een bjoetie!! Bedankt weer Sieta. Liefs, Nicole

Dora zei

hallo Sieta!
ze zijn weer schitterend, ik heb de blog lay-out nr 54 meegenomen voor de kerst.
de paarden lay-out komen later wel weer terug,hoor!
dank je wel
groetjes Dora