Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 12 december 2011

Layout 62


 ******

 ******

Hallo Dames,
Hier is nog een kerst-layout, gemaakt met het prachtige werk van Sekada Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~~~
Hello Ladies,
Here's another Christmas-layout, created with the wonderful work of Sekada Designs.
                                                           A lot of fun with this layout





7 opmerkingen:

Crissi zei

Ein wunderschöner background!
Liebe Grüße Crissi

Nellie zei

ohhhhhhhhhhh Sieta wat is die mooiiiiiiiiiiiiii complimentjes hoor een plaatje

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

weer een prachtige sieta.

groetjes karin

Tineke's hobby zei

Wat een prachtige LO ik heb hem voor mijn blog gebruikt dankje wel
Groetjes Tineke

Annemie zei

Hallo Sieta,
Ik vond deze layout zo mooi voor de kerstdagen dat ik hem heb meegenomen voor mijn blog.
Dankjewel hiervoor en lieve groeten,
Annemie

Ajascha zei

Hallo Sieta,
vielen Dank für dieses schöne Layout. Ich habe es für meinen Blog genommen.
Liebe Grüße, Anja

Karin zei

Hallo Sieta,

Ik heb dit "oude" achtergrondje van je gebruikt om mijn blog weer in winterstijlen aan te passen. Dank je wel!

Ik wil je tevens nog een heel fijne 2e kerstdag wensen en een fantastisch 2013!

Groetjes karin xx