Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 15 december 2011

Layout 63



******

  ******
 

Hallo Dames,
Deze keer eens geen winter/kerst-layout.
Van wie dit mooie werk is weet ik niet, laat het me anders even weten, dan zal ik de credits erbij vermelden.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello Ladies,
This once no winter/Christmas-layout.
Of whom this beautiful work is I don't know, let me know otherwise, then I will say the credits.
A lot of fun with this layout.







7 opmerkingen:

Nellie zei

wat is die mooiiiiiiiii complimentjes een plaatje en hele mooie kleuren

Liefs Nellie

Ditta zei

Zo, wat is dit weer een mooie! Voor straks na de kerst...
Groetjes Ditta.

Adriana zei

Een prachtig ontwerp. Ik zal hem onthouden, maar je maakt zoveel mooie:-)
Groetjes

Crissi zei

So beautiful background!
Hugs Crissi

Christine zei

Schitterend!!
Liefs
Christine

Nellie zei

hoi Sieta ik heb een layout van je erop gezet hartelijk dank meis wens je hele fijne kerstdagen

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

een schitterende layout sieta.

groetjes karin