Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 25 december 2011

Layout 65


******

 ******

Hallo Dames,
Op deze mooie kerstavond heb ik weer een nieuwe layout voor jullie.
Gemaakt met het prachtige werk van Rena Designs.
Veel plezier met deze layout en nog een fijne kerst en een gezond 2012.
~~~~~~
Hello Ladies,
On this beautiful Christmas Eve I have a new layout for you.
Created with the wonderful work of Rena Designs.
A lot of fun with this layout and a Merry Christmas and a healthy 2012.






9 opmerkingen:

Ditta zei

Wat een prachtige layout,voor straks na kerst!
Groetjes Ditta.

Christine zei

Sieta, jij bent hier supergoed in! Prachtig werkje weer! Fijne dagen voor jullie ook!
Liefs
Christine

Crissi zei

Oh, beautiful!!!
Greetings Crissi

KarinsArtScrap zei

hij is weer prachtig sieta.
en nog een fijne kerstdag.

groetjes karin

Nellie zei

Het is een plaatje Sieta wat een mooie kleuren vind hem heel lief complimentjes

Liefs Nellie

Ditta zei

Heb deze "mee genomen" en m'n blog weer mooi gemaakt. Dank je wel!!
gr Ditta.

marja zei

Wooow Sieta wat een super mooie lay outs maak je. Via Tineke ben ik op je blog gekomen. Zou deze graag van je mee nemen. Hoop dat ik em op me blog krijg, ben niet zo handig met computers:(
Super bedankt voor deze lay out.

Lieve groetjes Marja.

thea zei

Super achtergrond ik hem deze voor mijn blog gebruikt, prachtig!

Abbie Kay zei

Thank you, your backgrounds are just stunning xx