Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 9 januari 2012

Layout 66




******

  
******

Hallo Dames,
Ik wens jullie allen een gezond, liefdevol en creatief 2012.
Hier is de eerste nieuwe layout van 2012, gemaakt met het prachtige werk van Choubinette Designs.
Veel plezier met deze layout.

~~~~~~~
Hello Ladies,
I wish you all a healthy, loving and creative 2012.
Here is the first new layout of 2012, created with the wonderful work of Choubinette Designs.
A lot of fun with this layout.




11 opmerkingen:

Crissi zei

Oh so very lovely!
♥Crissi♥

Nellie zei

wowwwwwwwwww wat een mooie Sieta en wat een prachtkleuren complimentjes

Je kaart is op de post liefs

Nellie

Ditta zei

Wat een heerlijke kleuren, krijg zin in het voorjaar. Heel mooi weer!
groetjes Ditta.

KarinsArtScrap zei

wat een vrolijke layout sieta it's a beauty again.

groetjes karin

petra,s cards zei

ook voor jou een heel gelukkig en gezond 2012!!! heb je prachtige nieuwe achtergrond er al opgezet!! krijg helemaal zin in het voorjaar met die prachtige kleuren.
dank je wel liefs petra

Christine zei

Wat een mooie kleuren! Prachtig gedaan!
Liefs
Christine

scraphobby zei

oh wat een prachtige kleuren,bedankt heb hem albvast meegenomen dan kan ik deze week wisselen.
groetjes Marian

Elizabeth zei

Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Bedankt voor de schitterende blog-layout. Hij staat er al op.

Adriana zei

Wat een mooie weer! Groetjes Adriana

Priskilla zei

Wat een prachtige layouts zeg!! Heb er meteen eentje meegenomen :D. Ik ben ook volger geworden en hebje link op mijn blog gezet.

Groetjes Priskilla

Sylvia zei

Wow deze is mooi, ik heb hem meegenomen en geplaatst. heeel erg bedankt.
Jou link staat op mn blog.
groetjes Sylvia Scharp.