Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zaterdag 14 januari 2012

Layout 67




******



******
 

Hallo Dames,
Hier heb ik weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het mooie werk van Starlight Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello Ladies, 
Here I have created a new layout for you guys, with the beautiful work of Starlight Designs.
A lot of fun with this layout.










8 opmerkingen:

Crissi zei

Soooooooo wunderhübsch!!!
Beautiful!
♥Crissi♥

Nellie zei

Wat een prachtige layout heb je weer gemaakt mooi kleuren en wat een heerlijke vrolijke bloemen toppie

Liefs Nellie

Ditta zei

Dit is weer een hele mooie,Sieta.
Ik hou van deze kleur!
Groetjes Ditta.

KarinsArtScrap zei

weer een mooie layout sieta, prachtige kleuren.

groetjes karin

Trudy zei

Schitterende layout hele mooie kleuren.
Heb hem nu op mijn blog staan waar ik sinds vandaag mee ben begonnen.

groetjes Trudy

Christine zei

Deze is weer super!
Liefs
Christine

Kitty zei

Prachtige layout's staan er weer te pronken deze is ook weer top.

Groetjes Kitty

ineketaaijke zei

Wat een mooie layout zeg.
Ik heb hem dan ook mee genomen en op mijn blog geplaatst.
Ik hou van de kleuren die je gebruikt hebt.
Dank je wel.

Groetjes van Ineke