Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 16 januari 2012

Layout 68




******

  

******

Hallo Dames,
Hier heb ik weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het mooie werk van Sekada Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello Ladies,
 Here I have created a new layout for you guys, with the beautiful work of Sekada Designs.
A lot of fun with it.





11 opmerkingen:

Crissi zei

Oh so lovely, wunderschön!!!!!
Hugs Crissi

KarinsArtScrap zei

wow deze is prachtig ik denk dat ik daar gebruik van ga maken.
maar dat zie je dan wel.
toch hartelijk dank ervoor.

groetjes karin

marja zei

Wat een schitterende layout Sieta, super!!!!

Lieve groetjes Marja.

KarinsArtScrap zei

bedankt sieta ik heb hem gebruikt staat weer prachtig.

groetjes karin

thea zei

Hoi Sieta, wat is deze weer schattig, zo mooi die kleur blauw, dankt je wel hij staat er weer op

Nellie zei

wowwwwwwwww wat is deze mooi het is dat ik al zo een mooie heb maar anders hahahahaahah



Liefs Nellie

Crissi zei

Vielen Dank für den schönen Background!
Thanks!!!
Liebe Grüße Crissi

Ditta zei

Zo! jij heb er ook de vaart in zitten, alweer zo'n mooie layout.
En zulke lieve kleuren.
Lieve groetjes Ditta.

marleen zei

hallo Sieta
ik heb je prachtige lay out meegenomen, ik ben nog een beginneling , dus ik hoop dat het me lukt om hem te gebruiken, ik vind hem super mooi , ik ben er heel blij mee dank je wel

marleen zei

dank je wel hoor
heb het verandert naar minima, ik ken er niet zoveel van maar op deze manier lukt het me wel
ik vind het zo'n prachtige layout ik vind het helemaal super dat ik deze ook mag gebruiken
lieve groetjes marleen

marleen zei

dank je wel Siësta heb deze mooie layout meegenomen
groetjes marleen