Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 17 januari 2012

Layout 69




******

  
******
 
Hallo Dames,
Hier heb ik nog een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het mooie werk van GoldenSun Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello Ladies,
 Here I have a new layout for you guys, created with the beautiful work of GoldenSun Designs.
A lot of fun with this layout.




10 opmerkingen:

Crissi zei

Wieder so ein wunderschöner Background!!!!!!
Beautiful!
Liebe Grüße Crissi

Crissi zei

Vielen, vielen Dank!
Thanks so very much!!!
Have a nice day
Crissi

Nellie zei

wat een pracht layout weer Sieta mooi die kleuren zo verlang je weer naar het voorjaar

Liefs Nellie

Ditta zei

Alweer zo'n mooie layout, zou ze allemaal wel willen plaatsen, maar dan moet ik bijna elke dag veranderen, tja en dat kan niet.....
Liefs Ditta.

KarinsArtScrap zei

weer een hele mooie layout sieta.
heel fijntjes.
ik kan nu wel elke maand een andere erin zetten want ze zijn allemaal heel mooi.

groetjes karin

Christine zei

Hallo Sieta,
Ik heb je bloglay-out geplaatst! Heel mooi is ie! Alleen met de header wil het niet zo goed lukken, hij blijft nogal klein. Weet jij misschien hoe dat komt? Mijn blog staat nochthans op minima, dus dat kan het niet zijn.
Alvast bedankt
Christine

Els Wouters zei

Zo super mooi allemaal. Ik wist helemaal niet dat dit bestond. Super, kan ik eindelijk mijn blog mooier maken. Bedankt hiervoor!

Joke zei

Weer een prachtige bloglay-out.
Ik geniet er elke keer weer van en mijn blog ziet er steeds leuk uit.
groetjes Joke

Nicole zei

Hey Sieta, ik lift even mee met deze layout!! Bedankt weer, lieverd. Liefs, Nicole

scraplouise zei

Wat een prachtig blogsetje, heb hem meegenomen hoor.

gr.LOuise