Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 23 januari 2012

Layout 70




******


******
 
Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het werk van Starlight Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello Ladies,
Here is another new layout, created with the work of Starlight Designs.
A lot of fun with this layout.








10 opmerkingen:

Crissi zei

So lovely!!
Greeting Crissi

Nellie zei

Heel mooi Sieta mooie kleuren

Liefs Nellie

Christine zei

Prachtige kleuren, echt héél mooi!
Liefs
Christine

marja zei

Ooooh Sieta deze is ook prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

KarinsArtScrap zei

wat een vrolijke layout weer heel mooi.

groetjes karin

Joke zei

Prachtige kleuren gebruikt heel mooi je layout.
groetjes Joke

Ellen zei

Hallo Sieta,

Wat een prachtige Blog layouts zeg, geweldig. Het kost inderdaad erg veel tijd om ze te maken. Ik PSP graag dus heb ik ook wel eens wat voor mijn eigen Blog gemaakt. Ik heb er de tijd niet meer voor dus gebruik ik nu een prachtige layout van jou;-). Ben gelijk even volger geworden.

Groetjes en een fijne zondag en natuurlijk heel erg bedankt,
Ellen

Joke Mulder zei

Hallo Sieta, wat fijn dat ik van jou de lay-out mag gebruiken ik vind het erg mooi ik heb gekozen voor nr 70
heb ik nog een vraag aan jou onderaan staat door die bloemencreatie jou naam kan ik dat ook onder mijn blog zetten met daarin mijn naam of kan dat niet? erg bedankt groetjes van Joke Mulder

Wendy zei

wauw sieta... wat een mooie bloglayouts zeg!!!! ik ben ook hier gelijk volger van je geworden en neem deze layout graag mee...
dankjewel!

liefs wendy

Kreatrends zei

Hoi,
Ik heb deze layout ook voor mijn blog gebruikt. Weet alleen nog niet hoe ik om de header een mooi vierkant kan krijgen, maar verder is ie prachtig, bedankt!