Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 10 februari 2012

Layout 73




******


******

Hallo Dames,
Hier heb ik weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het werk van Paprika Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello ladies,
 Here I made a new layout for you guys, again with the work of Paprika Designs.
Have fun with this layout.



11 opmerkingen:

Christine zei

Prachtig!
Liefs
Christine

Amarins zei

Ik heb hem deze keer meegenomen, wat is hij super leuk. Ben helemaal weg van rood en rozen, dus deze valt helemaal in de smaak.
Groetjes, Amarins

Adriana zei

Wat een prachtige fijne bloemetjes en leuke vlinders!

Crissi zei

So very nice!!!
Hugs Crissi have a beautiful weekend

Cards by Jol zei

wauw, wat een schitterende lay-out, zo mooi van kleur.

groetjes jolande

Nellie zei

wowwwwwww Sieta deze is wel heel mooi ik zou hem er zo opzetten zo mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige bloemen.
ziet erweer gaaf uit sieta.

groetjes karin

Ditta zei

Zo!! het lijkt wel voorjaar, al die mooie bloemen, weer een hele mooie layout.
Liefs Ditta.

Joke zei

Wat een mooie lay-out hele mooie kleuren gebruikt.
Ben je al je volgers kwijt en moet ik je opnieuw volgen.
groetjes Joke

Elizabeth zei

Deze is ook weer schitterend! Hij staat al op mijn blog.
Groetjes, Elizabeth

Lexie zei

Hij is schitterend en ik heb hem mee gepakt om op mijn blog te zetten. Hartelijk bedankt voor deze mooie layout.

groetjes Alexandra