Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 16 februari 2012

Layout 74




******

 
 ******

Hallo Dames,
Layout 74 alweer, deze heb ik gemaakt met het prachtige werk van GoldenSun Designs.
Veel plezier met deze nieuwe layout. 
~~~~~~
Hello ladies, 
I have created with Layout 74 again, this the wonderful work of GoldenSun Designs.
Have fun with this new layout.  

  

11 opmerkingen:

Heleen zei

Wat maak je toch altijd prachtige layouts zeg. Vind het altijd super leuk om even te kijken bij als je weer een nieuwe hebt gemaakt.

Lieve groetjes, Heleen

Eve zei

Wat een prachtige layout. Heel mooi met die bloemetjes.

Ditta zei

Wat een mooie weer! Hoe krijg je het toch voor elkaar, ze zijn zo mooi!
Liefs Ditta.

KarinsArtScrap zei

een mooie layout sieta.

groetjes karin

Crissi zei

So beautiful!!!!!
Hugs Crissi

Joke zei

Wat een prachtige lay-out knap hoor.
Ik heb een blauwe van jouw op mijn blog staat erg leuk.
groetjes Joke

Nellie zei

Wow Sieta wat een schatje weer zulke lieve kleuren ik wou je wat vragen als ik even een ander setje op mijn blog neem van jou kan ik dan gewoon weer terug naar het mooie setje wat je voor mij hebt gemaakt dat hij dan niet weg is want ik vind ze allemaal zo lief even voor de verandering kan dat meis?????

Liefs van Nellie

tanja zei

hoihoi super weer ! heb er snel mn blog weer mooi meegemaakt dank je wel!

groetjes Tanja

Francis zei

Hallo Sieta,

Via via kwam ik bij je achtergronden (blog) terecht, en ik zou deze graag gebruiken!
Natuurlijk ben ik meteen volger geworden.
Heel erg bedankt voor het openbaar maken van deze prachtige achtergronden!

Groetjes, Francis

Scrappingann zei

Hoi Sita,
IK heb deze blog layout van je "gepikt" hij is echt geweldig, kom het maar eens bekijken.
Groetjes Scrappingann

Anita van Merode zei

Hoi Sieta,
prachtige lay outs!
Ik heb deze gebruikt, vind hem super mooi, heel veel zijn echt mijn ding....keuzes maken. ;-)
Dankjewel voor je goede uitleg!
Groetjes Anita