Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 22 februari 2012

Layout 75





******


******

Hallo Dames,
Hier heb ik weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het mooie werk van Sekada Designs.
Veel plezier met deze layout. 
~~~~~~
Hello ladies,
 Here I made a new layout for you guys, again with the beautiful work of Sekada Designs.
Have fun with this layout.





11 opmerkingen:

Crissi zei

Hallo
wunderschöner Background,
liebe Grüße Crissi

Ditta zei

Ze worden steeds mooier!! Dit is echt weer een prachtige layout!
Liefs Ditta

KarinsArtScrap zei

schitterende layout sieta.

groetjes karin

Elly zei

Dag Sieta,
Ik vind je bloglayouts ontzettend mooi,en als ik het goed begrijp mag je die gebruiken voor je blog!Ik heb er één voor mijn blog gebruikt!

Groetjes Elly

Lexie zei

Hallo,

Wat is ie weer schitterend, als ik volgende week mijn layout weer wissel, weet ik welke ik ga nemen :D

groetjes Alexandra

Kaarten van José zei

Wow dit is een prachtige layout.
Deze ga ik er binnenkort opzetten.

Groetjes,
José

Corrie zei

Prachtige blogsetjes maak je Sieta
Ik heb er eentje op mijn blog geplaatst, Bedankt!

Groetjes Corrie

ʚϊɞ Renata - Pérolas do Crochet ʚϊɞ zei

Beautiful layouts... I love it.. kisses From Brazil.

Thea zei

Prachtige layout, ik neem hem mee.

Groetjes Thea

i love cards zei

wow wat super weer sieta, ik ga er weer eentje van je gebruiken hoor. bedankt weer. groetjes lilian

Lexie zei

Deze vind ik zo mooi dat hij nu staat te pronken op mijn blogje. Hartsikke bedankt voor weer zo'n mooie blog layout