Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 28 februari 2012

Layout 76




******

  
******
  
Hallo Dames,
Deze layout is gemaakt met het prachtige werk van Celine Designs.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hi Ladies,
 This layout is created with the wonderful work of Celine Designs.
Have fun with this layout.



13 opmerkingen:

Adriana zei

Wat een leuke lay-out weer!
Groetjes Adriana

Crissi zei

Wunderschön!!!
Liebe Grüße Crissi

Liesbeth zei

Oooh Sieta, wat is deze mooi, ben er helemaal weg van en krijg gelijk voorjaarskriebels, Bedankt voor het delen, mijn blog heb ik al aangepast, wat rest is mijn handtekening weer, mag ik je daar nog voor lastigvallen, of kun je me een tip geven zodat ik het zelf kan?
Liefs Liesbeth

Corrie zei

Wat een prachtige Layout Sieta
ik heb hem meegenomen en op mijn blog geplaatst, dank je wel

Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

prachtige layout sieta, ik ga er gebruik van maken.
dank je wel.

groetjes karin

Joke zei

Prachtige lay out Sieta bedankt dat je dit met ons wilt delen,knap gedaan.
groetjes Joke

Nellie zei

Wat een prachtige layout Sieta heel mooi ik kom je gauw weer lastig vallen als het goed is ????

Liefs Nellie

Karin zei

Ik vind em prachtig! Ik wilde graag weer een mooi vrolijk lente achtergrondje en ik gebruik deze graag!

Bedankt voor het delen.

Groetjes karin xx

Yvonne zei

Wat een prachtige layouts Sieta.
Ik heb layout 37 meegenomen.
Dank je wel.
Groetjes,Yvonne.

Lia zei

Ik wil deze prachtige layout graag gebruiken heb er echt nog idee van hoe ik dit moet maken zelf.
Groetjes Lia

WILLY zei

Hoi Sieta,
Ik heb deze fraaie achtergrond uitgekozen voor mijn blog. Echt voorjaar, bedankt!
groetjes, Willy.
http://scrapseltjes.blogspot.com/

Gonda zei

Hallo Sieta,

Ik vind je blog ontzettend mooi en heel duidelijk. Heb vanmiddag na weken dubben mijn blog aangepast met deze layout. Er ging van alles mis maar met je duidelijke uitleg is het toch weer goedgekomen volgens mij. Het gekke is, ik had 3 kolommen en nadat ik alles heb opgeslagen is het twee geworden. Maar het ziet er wel mooi uit. Heb gelijk je plaatje op mijn blog gezet zodat ook andere mensen de weg naar jou blog weten te vinden. Heel hartelijk dank, ben er super blij mee!
Groet, Gonda

Cristina Ruiz zei

Hello beautiful your templates, each more beautiful than the other, I would
appreciate the number 76 layout code to use in my blog
my email;
crisruiz68@yahoo.com.br