Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 18 maart 2012

Layout 78



 ******

 ******
Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het prachtige werk van Paprika Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello Ladies,
Here is another new layout, created with the wonderful work of Paprika Designs.
Have fun with it.

 



10 opmerkingen:

Nellie zei

wowwwww wat een pracht layout Sieta mooi kleuren ga je nog even mailen

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

het is weer een beauty sieta.

groetjes karin

Joke zei

Supermooie lay out heel mooi dat blauw met dat bruin.
groetjes Joke

Lexie zei

Hij is weer schitterend. Bedankt voor het delen van deze mooie Layout.
groetjes Alexandra

Tiets zei

ik heb hem meegenomen en geplaatst op mijn blog hoor, hij is prachtig!
Groetjes Tiets

Adriana zei

Prachtig in mijn kleurtjes! bedankt. Ik neem hem binnenkort graag mee, dan ga ik proberen da andere te vervangen.
Groetjes Adriana

Adriana zei

Nou, het is al gelukt.. Hij staat erop. Mooi!!! Bedankt.
Groetjes Adriana

Francis zei

Hallo Sieta,

Ook ik heb hem op mijn blog gebruikt... bedankt voor het delen!

Groetjes,
Francis

Lia zei

Hij is schitterend en heb hem net geplaatst, dank je wel!
groetjes Lia

Paula zei

Hallo Sieta,

Ik heb blog nr. 78 van je gebruikt.
Ik vond het nog een hele toer maar hij staat erop, het is niet te vergelijken met mijn vorige kale layout.
Dank je wel, ik ben er superblij mee.

Groetjes
Paula