Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 21 maart 2012

Layout 79



 ******


******

Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout die ik gemaakt heb met wederom het mooie werk van Paprika Designs.
Veel Plezier ermee.
~~~~~~
 
 Hello Ladies,
 Here is again a new layout that I made with the beautiful work of Paprika Designs again.
Have fun with it.
 

17 opmerkingen:

Nellie zei

wat is deze mooiiiiiii Sieta het is wel een heel erg mooi plaatje ik ga hem zeker een keer keer gebruiken

Liefs Nellie

Ria zei

Wauw Sieta, hij staat al op mijn blog.

Wat een mooie !!!!!!!!!!!!!
bedankt voor de moeite iedere keer weer !!!

groetjes Ria S.

Adriana zei

O, deze is ook prachtig zeg! Die pluutjes sijn geinig en zie ik daar nou ook een paaseitje??
Groetjes Adriana

Ditta zei

ohhhhhhhhhhhh deze is mooi!!!
Liefs Ditta.

Eve zei

Wat is dit een geweldige mooie layout.
Gr.Eve

Kitty zei

Wat een prachtige lay out,super de kleuren zijn heel mooi.
Ga er algauw ook gebruik van maken.
Bedankt dat je dit allemaal voor ons doet.
Echt top.

Groetjes Kitty

KarinsArtScrap zei

oooooo wow wat een super mooie weer sieta.

groetjes karin

Cards en Box bij Lady M zei

dit is ook weer een erg mooie lay out ik heb er al een opgeslagen en ga hem vandaag of morgen op mijn blog plaatsen het wordt moeilijk kiezen zo groetjes maartje

Amarins zei

Ik heb deze meegenomen, ik vind hem toch zo super! Bedankt meer weer.
Groetjes,Amarins

Joke zei

Prachtige Lay out Sieta.
Na de Pasen ga ik hem gebruiken heb nu een gele erop staan.
groetjes Joke

Ria zei

hoi sieta, ik ben volger bij je geworden, wat heb je er prachtige lay outs erop staan, de nieuwste heb ik net op m'n blog geplaatst dank je wel voor al dat prachtigs

groetjes ria

Tiets zei

hij is schitterend en heb hem meteen meegenomen en geplaatst. dank je wel!
groetjes Tiets

Yvonne zei

Een prachtige layout Sieta.
Ik heb 'm meegenomen.
Groetjes,Yvonne.

fridel zei

ik vind ze prachtig wil ze graag gebruiken maar weet niet hoe ik het ook al weer op mijn blog zet
ik wordt zker volger
groetjes frieda

Plony zei

Wat een prachtige Layouts zeg, ik ben volger geworden en heb er gelijk één van je geleend hoor. Dankjewel. Fijn weekend, Plony

Angela zei

Hoi Sieta, ben vandaag volger geworden van je blog en zag deze prachtige LO. Heb 'm meegenomen en op mijn blog geplaatst.

Groetjes,
Angela

Margreet zei

Hoi Sieta,
Wat n geweldige l-o is dit zeg. Ik vind t maar moeilijk kiezen hoor. Ik ben trouwens gelijk ook volger geworden. Ik heb je via cards made by chantal waar je het blog voor ontworpen hebt gevonden.
Groetjes margreet