Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 29 maart 2012

Layout 80



******

******

Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het werk van Paprika Designs.
Veel plezier met deze layout.
 ~~~~~~
Hello Ladies, 
Here is another new layout, created with the work of Paprika Designs.
Have fun with this layout.



  

8 opmerkingen:

Ditta zei

Wat moet ik nou nog zeggen, ze worden steeds mooier!!! maar ik niet elke keer veranderen, maar zou het echt wel willen.....
Liefs Ditta.

KarinsArtScrap zei

wow wat schitterend weer sieta.

groetjes karin

Agnes zei

Hoi Sieta,
Ik heb inmiddels deze super mooie lay out op m'n blogje. Thanks.
Je blog heb ik bij mijn favorieten gezet!
groetjes, Agnes

Kitty zei

Ik heb weer een verandering gedaan en deze super mooie er op gezet.
Het is moeilijk kiezen want ze zijn allemaal top.
in ieder geval bedankt voor al dat moois.

groetjes Kitty

Annemie zei

Hallo Sieta,
heb vandaag deze layout gedownload omdat ik hem zo mooi vond.
Hartelijk dank dat je dat voor ons mogelijk maakt. Ben ook volger geworden en heb jou link op mijn blog geplaatst.
Lieve groeten,
Annemie

scheetje zei

hallo sieta

ik heb er weer 1 van je meegenomen, ik had de vorige alweer een tijdje op mijn blog maar ik wilde weer eens wat anders, nu is inderdaad de keuze moeilijk want ze zijn allemaal prachtig, maar ik heb nu voor deze gekozen, heel erg bedankt dat je ze met ons wilt delen, helemaal super veel liefs en groetjes tini

Ca zei

Ontzettend bedankt voor deze superleuke achtergrond!

Ik had al eerder zitten proberen maar het is nu eindelijk gelukt!

Fantastisch mooi! Dank Dank!

Heb ook linkje naar jou op blog gezet!

Gr Carmen.

Gerrie klein Blumink zei

hoi hoi

Ik heb deze mooie mee genomen.
Nu nog even uitzoeken hoe ik het plaatst maar dat komt goed!!!

gr,Gerrie