Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 2 april 2012

Layout 81



******

******

Hallo Dames,

Hier is weer een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het werk van Sekada Designs.
Veel plezier ermee. 
~~~~~~
Here is again a new layout for you guys, made with the work of Sedaka Designs.
Have fun with it.


12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wat een vrolijke zomerse layout sieta. heel mooi weer.

groetjes karin

Ditta zei

Jèh, Sieta, waar haal je het iedere keer weer vandaan? Zulke prachtige layout's !
Liefs Ditta.

Joke zei

Mooi Lay-out Sieta mooie kleuren gebruikt met leuke details erop.
fijne dag groetjes Joke

Marga50 zei

Hoi Sieta, wat ziet het er weer heerlijk fris van kleur uit. super wat mooi. Groetjes Marga.

Nellie zei

wat een prachtige layout en super mooie kleuren ga hem denk ik even gebruiken hhahahaha

Liefs Nellie

Agnes zei

Wat een super mooie blog-layouts!
Ik kom er zeker 'n keer een ophalen en laat ik het je weten!
groetjes, Agnes

Christelle zei

merci beaucoup ,votre travail est magnifique
,bonne soirée
Christelle

henny18 zei

Ik heb een mooie layout van je op mijn blog geplaats,en het staat prachtig,ik heb me gelijk als volger aangemeld.Kan ik wat vaker van je mooie creatie`s genieten.

Groetjes Henny

marleen zei

hallo Sieta,
ik heb deze parchtige layout meegenomen, vind hem zooooo mooi, met de koolmeesjes, ijsvogel en de vlinders, dank je wel , ben er heel blij mee
groetjes marleen

Lexie zei

Hij staat te pronken op mijn blogje hoor. Hij is weer schitterend. Het is elke keer weer moeilijk om te kiezen.

gwen408 zei

Ben weer langsgeweest voor een nieuwe layout, deze genomen voor de mooie kleuren. Het is per slot van rekening lente, alhoewel, het NB HIER ! jaja, vanmorgen gesneeuwd heeft !
groetjes
gwen408

Miriam zei

Schitterend werk! Ik heb hem meegenomen hoor, dankjewel.

Groetjes
Miriam