Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 16 april 2012

Layout 83



 ******

 ******

Hallo Dames,
Ik moest even mijn hoofd leeg maken van  de irritaties en onvrede over iets en kon me daarom niet concentreren op het kaarten maken wat ik ook doe. Dus lekker achter de PC met dit als resultaat.
Het materiaal wat ik hiervoor gebruikt heb is van Delph Designs. 
Veel plezier met deze layout.
 ~~~~~~
Hello Ladies,
I had to clear my head of the irritation and dissatisfaction about something and therefore I could not concentrate on the cards whatever I do. So nice behind the PC with this result.
The material I used is from this Delph Designs.
Have fun with this layout. 

 

10 opmerkingen:

Heleen zei

Hoi Sieta,
Soms kun je dat even hebben die frustraties. Niks beter dan je dan even lekker af te reageren op, in jou geval een layout. Jouw hoofd is weer leeg en mijn beeldscherm weer gevuld met een prachtige layout.
Sieta dank je wel voor deze prachtige layout!
Lieve groetjes,
Heleen

Adriana zei

Wat mooi, zo heel anders weer. Ik hoop dat je je irritaties zo bent kwijtgeraakt. Dit is in ieder geval veeeel mooier als je servies kapot smijten;-)

Ditta zei

Goed, dit is wel een heel mooi resultaat! Dit is weer prachtig...
Liefs Ditta.

Joke zei

Wat een beauty sieta een prachtige lay out hoop dat je nu weer inspiratie heb.
groetjes Joke

Seher'in Örgüleri zei

sehr schön alles wunderba(croce loyout?)machen sie auf?WIELE GRÜssE VON GERMANIA

Marga50 zei

Goeiemorgen Sieta. Ik hoop dat je heb af heb kunnen reageren. Je blog layout is prachtig gemaakt. Fijne dag, groetjes Marga.

Nellie zei

Hoi Sieta

ik val in herhaling wat is die leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk met die waaiers aan de zij kant schitterend meis dank je wel voor de mooie layout

Liefs Mellie

KarinsArtScrap zei

Nou dan heb je mooi je hoofd leeg gemaakt sieta het is weer een prachtige bloglayout.

groetjes karin

Over mij zei

Hallo Sieta,

dank je wel v oor je prachtige layout.

Groetjes, Friedy

Anita Meijer zei

Hallo Sieta, wat een prachtige layouts maak jij zeg. En ik als weegschaal kan maar heel moeilijk kiezen, maar uiteindelijk voor nr. 24 gegaan. Dank je wel dat je dit meet ons wilt delen. Groetjes van Anita Meijer die nog maar net begonnen is met haar blog.