Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 24 april 2012

Layout 86


  <><><><><>

  <><><><><>

Hallo Dames,
Deze keer eens een totaal andere layout dan dat jullie van mij gewent zijn. 
Ik vond het wel leuk om eens wat anders te maken en ik hoop dat ik met deze layout weer iemand blij kan maken.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello Ladies,
This time again a totally different layout than you are accustomed to me.
I thought it was nice to have something else to do and I hope that with this layout back can make someone happy.
Enjoy it. 

 

16 opmerkingen:

Ditta zei

Wat een gave layout, met die bootjes!
Heb ik m'n blog net veranderd, maak jij nog een mooiere!
Liefs Ditta.

Marga50 zei

Wauwwwww dat ziet er heel leuk uit Sieta, pas goed bij de nieuwe serie magnolia''s. Lieve groetjes Marga.

Marfien zei

Wat een mooi "zeezicht" echt heel leuk, vraag ik voor mijn verjaardag:)
aan mijn computerhulp.
groet, Marfien

Adriana zei

Prachtig gedaan!

Joke zei

Prachtige lay-out leuk die bootjes zeesterren ja helemaal zomers.
Moet ik mijn blog toch weer veranderen.
gr. Joke

KarinsArtScrap zei

deze is echt schitterend sieta, mijn man vind hem geweldig mooi.

groetjes karin

Janny's Cards Creations zei

Sieta ik vind hem geweldig heb ik er eerder al eens een gebruikt. Deze vind ik zo mooi dat ik hem gelijk op mijn blog heb gezet. Ik hou van de zee. Ik ben namelijk net een weekje naar Bretagne geweest. Daarvan ga ik nog foto's op mijn fotoblog zetten. Je kan dus deze terugvinden op mijn kaartenblog. Bedankt. Janny

Wies zei

Hallo Sieta,

Wat een prachtige layouts maak je. Ik was toe aan een nieuwe look en heb één van jouw layouts gebruikt. Bedankt voor het delen.

Groetjes, Wies

thea zei

Super leuk deze heb het net op mijn blog toegepast.

Groetjes,
Thea

Lenie zei

Wat een prachtige layout en ik heb hem gelijk op mijn blog gezet.
Ben er helemaal weg van bedankt en groeten Lenie

José zei

Bij toeval kom ik deze leuke maritieme bloglayout tegen, ik heb 'm meteen op m'n blog gezet, toepasselijker kon niet. Bedankt Sieta.

Angela zei

Ik was op zoek naar een nieuwe (zomerse) layout en dan struin ik altijd even je blog na *lol*. Nu heb ik deze layout gebruikt als vervanging voor mijn (lente) layout nr LO04...
Geweldig Sieta dat je dit allemaal met ons wilt delen.
Een dankbare blogger....

groetjes Angela

Juanita zei

Nou, deze blog layout bevalt mij ook heel goed!
Maar ik denk dat er al vele zijn die dze nu hebben!
Mischien neem ik hem ook nog.
Liefs Juanita

Juanita zei

Hoi Sieta.
Ik heb je layout toch gehaald, ik vindt hem zo mooi!!!!
Hartstikke bedankt hoor!
Prettige zondag nog.
Liefs Juanita

Ina zei

Hallo Sieta wat een mooi layout heb nog een vraag krijg de kop afbeelding niet op mijn blog.
Groettjes Ina

Natascha Hendrikse zei

Wat een prachtige layouts, kon bijna niet kiezen. Toch maar deze genomen. Krijg niet alles op mijn blog, maar ben voorlopig tevreden.
Groetjes, Natascha