Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 29 april 2012

Layout 87


<><><><><>

<><><><><>
 
Hallo Dames,
Deze layout is gemaakt met het mooie werk van Paprika Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
 Hello Ladies,
This layout was made with the beautiful work of Paprika Designs.
Enjoy it.


   

12 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat mooi gemaakt Sieta. Groetjes en een hele fijne avond, Marga.

KarinsArtScrap zei

mooie layout sieta.

groetjes karin

Christine zei

Wat is deze weer mooi!
Liefs
Christine

Joke zei

Mooie lay-out Sieta mooi dat blauw.
groetjes joke

Nellie zei

woww wat een schatje Sieta zulke lieve kleuren

Liefs Nellie

Noriko zei

Hoi Sieta,

Wat zijn er een prachtige LO te zien.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere LO maar kan moeilijk kiezen.
Inmiddels heb ik er twee bij jou gevonden en ga een keuze maken welke het moet worden.
Ik ga dan proberen om hem erop te krijgen maar met jou uitleg moet het tocn wel leuken.
De uitleg bij Cute blog LO waar mijn oude van is was niet helemaal duidelijk maar ga mijn best weer doen.
Natuurlijk ben ik ook meteen volger geworden van je blog en zal je icoontje in mijn blog lijst plaatsen.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Gerda zei

Owww wat mooiiiii dit blauw... ik heb het meteen even uitgeprobeerd op mijn blog en ik vind het prachtig!!! Bedankt voor het delen van zoveel mooi 's.

Liefs...

Tiets zei

woww super weer zeg..ik heb layout 37 meegenomen dank je wel!
groetjes tiets

Yvonne's cardcorner zei

Schitterende layout, hij staat op mijn blog en vind hem prachtig, dank je wel!
liefs Yvonne

Merkkari zei

Hi! I just wanted to say thank you for this beautiful background. It looks so good in my blog :D

evlin95 zei

superbe, ils sont tous très beaux on a beaucoup de mal à choisir. j'adore
merci

Petra Raams zei

bedankt voor je gratis layouts!
Ik heb nummer 87 gebruikt. en ook superbedankt voor je uitleg want ik had anders écht niet geweten hoe ik dit allemaal moest doen...
groetjes, Petra