Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 1 april 2012

uitleg

Hallo lieve bloggers,
Ik heb van enkele bloggers de vraag gekregen wat ik bedoelde met een 2 en een 3 koloms blog.
Hier onder laat ik het verschil even zien, zodat een ieder die niet wisten waarover ik het had nu kunnen zien wat ik daarmee bedoel.

Hello dear bloggers,
I've gotten what I meant the question of some bloggers with a 2 and a 3 column blog.
See the difference here under, so let me just anyone who didn't know what I had now can see what I mean.

2 koloms / 2 column  
3 koloms / 3 column 
 Als er vragen zijn mag je mij altijd mailen, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
If there are any questions you can always email me, then I will see what I can do for you.
In de zijbalk heb ik labels staan met uitleg over het een en ander, kijk daar eerst eens.
In the sidebar I have labels with explanation about the one thing and another, look there first. 



Geen opmerkingen: