Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

donderdag 3 mei 2012

Layout 88


<><><><><>

  <><><><><>
  Klik op de afbeeldingen om ze te vergroten en sla ze dan op.
  <><><><><>

Hallo Dames,
Ik heb weer een layout voor jullie, gemaakt met het werk van Marta Designs.
Veel plezier ermee.
 ~~~~~~
 Hello ladies,
 I have created a layout for you guys, again with the work of Marta Designs.
Have fun with it.


8 opmerkingen:

Nellie zei

Ik vind hem weer schitterend

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

weer een leuke sieta.

groetjes karin

marijke zei

geweldig weer is die ben weer terug van weggeweest maar..........ik krijg de header niet goed in het midden wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar
en heb nog een vraagje ik heb nu 2 kolommen hoe maak je drie kolommen welke instellingen moet ik daarvoor veranderen??ik heb verschillende blogs en wil alles goed aanpassen
groetjes marijke

http://marijkes-layouts.blogspot.com/

www.scrappenfreubelen.blogspot.com

marijke zei

ben ik nog even heb de 3 rijs ontdekt hoe ik dat moet doen heb het bij mijn blog www.marijkes-layouts.blogspot.com voor elkaar dus nu staat ook de header in het midden
bedankt voor je uitleg verder op in je blog

Tina zei

Hallo Sieta

Wat een leuke blog lay-out maak je
en zo veel keuze genoeg ik heb nr 85 gebruikt het zijn mijn favoriete kleuren bedankt nog.en als je op mijn blog kijk dan zie je dat ik graag paars en lila gebruikt op mijn kaarten en lay-out.

Groetjes Tina

Joke zei

Hij is weer prachtig jij maak er zoveel we kunnen elke maand wel een andere gebruiken waar haal je de inspiratie toch van.
groetjes Joke

Effie's Sweet Home Designs zei

HI! MY NAME IS EFFIE.
THANK YOU FOR YOUR BEAUTIFUL POSTS!!!!!!!!!

Karinne Pyck zei

Deze layout nr 88 had ik vroeger maar was verdwenen. Ik had heb opgeslagen en geprobeerd om opnieuw te zetten, maar blijkbaar heb ik het voorbeeld geplaatst. (Is ook te breed want mijn gegevens zijn soms onleesbaar) Kunt u mij verder helpen aub, ik stuurde u ook al een email
mijn blog is creastulpjevankarinne.blogspot.be

Dank
Karinne