Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 7 mei 2012

Layout 89


 <><><><><>

 <><><><><>

Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het werk van M Designs.
Veel plezier ermee.

~~~~~~
Hello Ladies, 
Here is another new layout, created with the work of M Designs.
Have fun with it.


5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een frisse en mooie blog layout sieta.

groetjes karin

Ria zei

Hij is erg mooi weer, maar wacht nog ff op een andere !!!
@ wat een leuke foto heb je in je profiel !!!

groetjes Ria S.

Ditta zei

Mooie layout, lekkere kleur!
Leuke foto! Kan nu eens zien wie mij al een paar keer zo goed geholpen heeft!!!
Liefs Ditta.

Joke zei

Weer een hele mooie Sieta het groen is niet direct mijn kleur maar hij is wel heel mooi gecombineerd met alle kleuren.
Wat een leuke profielfoto vind ik altijd erg leuk weet je meteen wie achter de persoon Sieta zit.ha ha
Jij heb onder elk blogbericht je naam staan met de bloemen van het blog erin,ook andere dames hebben dat ik ga het ook eens proberen ik vind het erg mooi staan.
Fijne dag groetjes joke

Kaarten van José zei

Hoi Sieta, wat een mooie lay out met frisse kleuren.
Ik heb hem op mijn blog gezet. Bedankt.

Groetjes,
José