Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 13 mei 2012

Layout 90


   <><><><><>

 <><><><><>

Hallo Dames,
Hier een layout met een kleine knipoog, gemaakt met het werk van Strawberries Designs.
Veel plezier ermee.
  ~~~~~~
 Hello Ladies,
 Here's a layout with a small nod, made with the work of Strawberries Designs.
Have fun with it.



8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke layout sieta.

groetjes karin

Marian zei

Wat ontzettende leuke layaouts maak je Ben je volger geworden
Probeer het nu op me blog te krijgen maar omdat het veranderd is heb ik er nog moeite mee en moet echt even zoeken
Probeer het morgen erop te krijgen Maar alvast bedankt
Groetjes Maria

Joke zei

Hoi Sieta
Wat een beauty mooie kleurencombo,en hij is wel leuk een beetje grappig hi hi.
groetjes Joke

Ditta zei

Hele leuke layout! Heel grappig!
Liefs Ditta.

Lexie zei

Hij is weer schitterend Sieta.
liefs Alexandra

Janny's Cards Creations zei

Ook dit is weer een prachtige layout maar ik ben nog steeds erg blij met degene die ik erop heb gezet.
Groetjes janny

Corrie zei

Wat een super leuk achtergrondje!
Ik heb hem op mijn blog geplaatst...dank je wel

Groetjes Corrie

marijke zei

fabtastisch heb weer een mooie mee genomen en toppie........dat je me geholpen hebt met mijn blog goed te zetten hij is nu eindelijk goed via de stap voor stap foto die je hier in je blog gezet had daardoor is het geweldig mooi nu geworden