Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 21 mei 2012

Layout 92


 ****** 

 ****** 

Hallo Dames,
Hier is nog een layout, gemaakt met het werk van GoldenSun Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hello Ladies, 
Here's another layout, created with the work of GoldenSun Designs.
Have fun with it. 

 







  

8 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat mooi gemaakt Sieta en schitterend mooie kleuren. Groetjes en een fijne avond, Marga.

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige weer sieta.

groetjes karin

Joke zei

Ook deze is weer schitterend
Groetjes Joke

Sônia Herminio zei

Good Day!
Jeg var forbløffet over din blog. fantastisk! tillykke. Jeg følger dig på deres blogs og sætte din blog på siden af ​​min blog lede din side. Jeg sætter et link i indholdsoversigten. Internationale blogs og derefter sætte din. Jeg vil bede om din tilladelse til at bruge dine layouts og min blog. Bare ved ikke hvordan man kan sætte på min blog. Jeg ville være meget taknemmelig, hvis du modtager din tilladelse. Jeg inviterer jer til at komme op til mine blogs. En rejser og andre håndværk. kys, Sonia Herminio.

Corrie zei

En deze heb ik op mijn blog geinstalleerd hij is prachtig dank je wel je bent geweldig lieve groetjes Corrie

Emma zei

Ik heb deze nu op mijn blog gezet maar wwet niet goed wat te doen , hij is mooi maar de header lijkt zo naar links uit wat zou ik verkeerd gedaan hebben Sietta????? Is 3 kolloms

Bedankt voor alles wat je doet
Lieve groetjes Emma

Linda zei

Wat een prachtige layouts ontwerp je zeg. Fijn dat we ze mogen gebruiken. Dit is mijn favoriet!
Lieve groet,
Linda

Denise vK zei

Wat een mooie lay out is 91! Ik zou deze graag op mijn blog willen plaatsen, omdat de oude verwijderd is. Ik hoor graag van je!
Groetjes,
Denise