Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 8 juni 2012

Layout 96


******

******

  ******

Hallo Dames,
Deze layout is gemaakt met het werk van Ptitesouris.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
 Hi ladies, 
This layout is created with the work of Ptitesouris.
Have fun with it.


10 opmerkingen:

Corrie zei

Sieta jou creaties zijn geweldig wat knap dat je iedere keer weer nieuwe Layouts ontwerp petje af hoor meisje groetjes Corrie

Nellie zei

Hoi Sieta

Ik vind het een snoeppie erg mooi van kleur en zo lief die vlinder erin je bent een kunstenaar ihihihih

Liefs Nellie

scrapfertier zei

Hij is weer mooi lekkere frisse kleuren knap hoor.
Groetjes Tietje.

KarinsArtScrap zei

prachtige layout sieta.

groetjes karin

Joke zei

Wauw Sieta wat een schatje is dit mooi met dat blauw en rose.
fijne zondag groetjes Joke

Lexie zei

Wat een schitterende layout heb je weer gemaakt. Hij staat te pronken op mijn blogje. Bedankt weer.
groetjes Alexandra

Elizabeth zei

Zier er weer schitterend uit!! Heb deze gelijk gebruikt op mijn blog.
Groetjes,
Elizabeth

trijntje zei

Sieta, dit is een geweldige blog-layout. Ik heb hem gelijk op mijn blog gezet. Groeten Trijntje

manuela zei

Wat een schitterende layout heb je weer gemaakt. Hij staat te pronken op mijn blogje. Bedankt weer.

Liefs Manuela

Stay True To God zei

Hi Sieta!! :)

This design is sooooo beautiful!! I put it on my blog and I just love it!! Thank you so very much!!

Love through Christ...

Tracy