Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 16 juli 2012

Layout 104



 ****** 

 ****** 

Hallo Dames,
Hier is weer een nieuwe layout, gemaakt met het werk van Strawberries Designs.
Veel plezier ermee.
 ~~~~~~
 Hello Ladies, 
Here is again a new layout, created with the work of Strawberries Designs.
Have fun with it.


 

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

leuke layout.

groetjes karin

Nellie zei

Wat een schatje Sieta vind het hele mooie kleuren

Liefs Nellie

thea zei

Heel leuk deze heb het op mijn blog toegepast, dank je wel

marleen zei

Hallo Sieta
ik heb deze prachtige zomerse layout meegenomen, ik vind hem zo prachtig dank je wel
het lukte eerst niet zo goed om hem er op tezeten maar je heb een super goede uitleg gegeven en die heb ik gevolgd en toen lukte het wel
dank je wel
groetjes marleen

PumaHobby zei

Ik kwam bij toeval op deze site terecht en vond de lay-outs zó leuk dat ik er zelf ook één op mijn blog heb gebruikt. Bedankt dat je deze aan iedereen aanbiedt!
Ik ben ook gelijk volger geworden en heb een link op mijn blog gezet.
Groetjes Inge

Judith zei

wat een mooie LO weer.

liefs en groetjes judith