Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 18 juli 2012

Layout 105


 ****** 


 ****** 

  
 Hallo Dames,
Nog een nieuwe layout voor jullie, gemaakt met het werk van Sekada Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
 Hello Ladies,
Another new layout for you guys, created with the work of Sekada Designs.
Have fun with it.  

 

7 opmerkingen:

Jackie zei

Hij is super leuk, ik heb hem weer op mijn blog gezet :D

Heel erg bedankt.

KarinsArtScrap zei

een mooie layout weer sieta.

groetjes karin

Astrid zei

Een schitterende layout Sieta, bedankt hoor, hij staat inmiddels op mijn blog te pronken :)

liefs Astrid

Karin zei

Wauw hij is prachtig Sieta!
Ik heb deze meegenomen voor op mijn blog. Dank je wel!

Groetjes karin xx

Wilma zei

Hallo Sieta,
Via, via kwam ik op je blog terecht en ben meteen volgster geworden ennnnn heb meteen mijn blog aangepast en heb daarvoor LO 81 gebruikt.
Heel ♥-elijk dank hiervoor.
Liefs Wilma

m@rj@ zei

Hoi Sieta dank je wel voor uitleg over hoe je jouw achtergrondjes kunt plaatsen op blogger.
Ik heb Layout 105 gebruikt en heb je blinkie op mijn blog gezet.
dit is mijn blog
http://marja1964s.blogspot.nl/
Groetjes van marja

Hobbyshop Agnes zei

heb mijn blog weer eens gepimpt en heb deze gebruikt. Ik hou van je achtergrondjes zo mooi...
Dank je wel.