Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

maandag 27 augustus 2012

Layout 107



******
 
 ******
Hallo dames,
Ik heb er nog een gemaakt, veel plezier ermee.
~~~~~~
 Hello ladies, 
I have created another, much fun with it. 

 

7 opmerkingen:

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhhh deze is wel heel leuk Sieta ik neem hen van je mee hartelijk dank

Liefs Nellie

Petra zei

hello sieta...ein tolles layout...wie immer... gefallen mir sehr gut...weiter so ...hats du nicht etwas mit stricknadeln ? suche etwas als layout für meinen blog...L.G. Petra

KarinsArtScrap zei

leuke layout Sieta.

groetjes karin

Anita Meijer zei

Wauw Sita, wat is dit een mooie layout, ga hem denk ik toch gebruiken, vind hem zo fris.
Groetjes van Anita

Joke zei

Prachtige lay-out Sieta zo helder en fris van kleur.
groetjes Joke

Anja zei

Dank je wel.Hij is super mooi!!!

Lieve gr Anja

Cristina Ruiz zei

Hello beautiful your templates, each more beautiful than the other, I would
appreciate the number 107 layout code to use in my blog
my email;
crisruiz68@yahoo.com.br