Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

vrijdag 7 september 2012

Layout 108



******


  ******

  
Hallo Dames,
Ik heb weer een nieuwe layout gemaakt met het werk van Rena Designs.
Veel plezier ermee. 
~~~~~~
Hello ladies,
I have created a new layout with the work of Rena Designs.
Have fun with it.   

 

8 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Sieta wat een mooi lay out heb je gemaakt.
Rustig van kleur al hoewel ik ook wel van felle kleuren hou.
Hij is erg sjiek.
groetjes Joke

Kitty zei

Prachtige layout heb je weer Sieta,ik ga hem vast algauw weer gebruiken.
Bedankt weer voor dit moois.

Fijn weekend en groetjes.

Kitty

Nellie zei

Wat een prachtige layout Sieta mooie kleuren het is een plaatje


Liefs Nellie

Ditta zei

Wauwww dit is mooi! wat een prachtige layout.
Liefs, Ditta

Dili's Creaties zei

ik vind hem weer super gaaf maar ik hou het nog ff bij die ik nu heb
ving hem zoooo gaaf

groetjes Dili

KarinsArtScrap zei

wow schitterend Sieta ik ga hem gebruiken dank je wel.

groetjes karin

Lexie zei

Hij is weer schitterend Sieta.
groetjes Alexandra

angelique (anlou) zei

hoi meis
via nellie heb ik je link gekregen en ben meteen volger geworden, je blinky staat geplaatst op mijn blog meis
ik heb 1 van de oudere gekozen en wil je hiervoor bedanken meis, ik zal vast wel weer een andere tegen komen die ik nog mooier vind, hihihihi
liefs angelique