Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

dinsdag 11 september 2012

Layout 109



 ******


******
  Klik op de afbeeldingen om ze te vergroten en sla ze dan op.
  ******

Hallo Dames,
Deze keer een layout voor de liefhebbers van rozen.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
Hi ladies, 
This time a layout for lovers of roses.
Have fun with it. 
 
  
 

10 opmerkingen:

Joke zei

Leuk layout hoe weet jij dat ik van rozen hou.
Heb hem vorige week vernieuwd moet toch nog even wachten maar ik vind hem supermooi.
groetjes Joke

Lia zei

Schitterend is dit, even wachten tot na mijn vakantie, dan zoek ik weer een mooie uit,
groetjes Lia

Adriana zei

Prachtig!

Lexie zei

hij is weer schitterend. Hoe krijg je het toch voor elkaar om de ene LO nog mooier te maken dan de andere.
groetjes Alexandra

Tineke zei

Een schitterende bloglayout. Zou je voor mij weer m'n blogkop en m'n handtekening willen maken?
Groetjes Tineke (gwvdlinden@solcon.nl)

KarinsArtScrap zei

schitterend Sieta.

groetjes karin

scraphobby zei

bedankt voor de rozen .
liefs marian

Daisy Crombez zei

Hoi, heb nog maar een maand een blog en ben er dus nog volop mee aan 't experimenteren. Was dus heel blij om je blog te vinden en vind 't echt super wat hier allemaal op staat van uitleg en mogelijkheden met blogs. Zal zeker een heel deel backgrounds etc proberen!

Hartelijk dank
Daisy
xxx

Sjet55 zei

Hallo Sieta ,
ik heb ook een lay out gepakt van je was al volger van je blog
en nu is mijn blog met de mooie layout opgepimt nr 109
Dankje wel daar voor

groetjes Georgette

Kasia Poltorak zei

Hallo Sieta,

ik heb jouw layout's gepaakt. Ze zij prachtig allemaal. Dankjewel!

groetjes,
Kasia