Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

zondag 16 september 2012

Layout 110



 ******


******
   

Hallo Dames,
De herfst is in aantocht en daarom heb ik maar eens de herfstbladeren en paddenstoelen tevoorschijn gehaald.
Veel plezier met deze layout.
~~~~~~
Hello Lady's
 The autumn is coming and that is why I have but once the autumn leaves and mushrooms popping met.
Have fun with this layout.



  

13 opmerkingen:

Linda zei

Ohhhhh wat een schatje, ik heb hem meteen op mijn blog gezet
dank je wel
groetjes Linda

Ditta zei

wauww, wat een mooie herfst layout. Die moet ik maar ens gauw op m'n blog gaan zetten!!!
Liefs, Ditta.

Joke zei

Wat een prachtige herfst lay-out.
groetjes Joke

LISIANE zei

Ik vind deze layout prachtig en heb hem ook dadelijk op mijn blog geplaats. Hij is zeer toepasselijk aan de tijd van het jaar.Dank u wel.
Groetjes
Lisiane

veelzijdig zei

Wow, deze is gaaf, heb hem gelijk geplaatst.
Dank je wel

Groetjes Martha

Christelle zei

merci pour cette belle bannière d'automne.
Christelle

cornelia zei

Het is een heel mooie lay-out ,maar domme ik, ik krijg het niet goed .
Hij is zo klein en zo breed !
Ik doe wat fout ,maar wat ?
Ben ook niet zo handig met de computer hoor, heb gisteren van alles zitten proberen,maar helaas!!
Ik ga toch nog wel een keertje verder zoeken , in ieder geval wel bedankt voor de leuke lay-outs.
groetjes Corry

Sieta zei

Hoi Cornelia,
Als je mij even een mail stuurt, dan zal ik je het even uitleggen.
Ik heb geprobeerd een reactie op jou blog achter te laten, maar dat lukt niet.
Ik hoop dat je dit leest.

Liefs, Sieta

Jackie zei

Ik heb hem ook op mijn blog staan, hij is echt geweldig. Dank aan degene die hem gemaakt heeft :D

Groetjes van Crea Jackie.

Wies zei

Bedankt voor deze mooie herfst layout. Ik heb hem net op mijn blog geplaatst.

Groetjes, Wies

Sharon zei

Just beautiful, Thank you!!
Sharon

Elizabeth zei

Schitterende herfstcratie!! Bedankt!! Hij staat al op mijn blog.

Miriam zei

Helemaal mooi! Ik heb hem op m'n blog gezet, kom maar eens op visite daar.

Dankjewel!
Groetjes
Miriam