Volgers

Layout aanvraag

Hello ladies,
Here you can request bloglayout's (backgrounds), just leave your emailadress and also the number of the background, you like the comment of the LATEST background, so I can send you the image. Here how to post the image.

Have fun with it.

Hallo gebruikers van mijn layout's (achtergrond).
Hier kan je een achtergrond aanvragen door op te geven welk achtergrond (nummer) je wilt gaan gebruiken en je mailadres achter te laten bij de NIEUWSTE achtergrond, zodat ik de betreffende achtergrond naar je toe kan sturen.

Veel plezier ermee.

woensdag 19 september 2012

Layout 111



 ******

 ******

  
Hallo Dames,
Deze layout heb ik voor jullie gemaakt met het mooie werk van Paprika Designs.
Veel plezier ermee.
~~~~~~
 Hello Lady's
This layout I created for you with the beautiful work of Paprika Designs.
Have fun with it.
   
  

17 opmerkingen:

Joke zei

Wauw Sieta wat prachtig ik zet hem meteen op mijn blog schitterend.
groetjes Joke

angelique (anlou) zei

hoi meis
wat een beauty is dit, echt helemaal mijn style, ik heb het al veranderd op mijn blog, dank je wel meis voor deze prachtige layout
liefs angelique

Bep zei

Hoi Sieta,

Wat een mooie is het weer, echt super ik ga hem vanavond op mijn blog zetten dank je wel weer.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhh wowwww wat een mooie ik neem hem meteen van je mee vind het zo leuk met een beetje vintage past nu goed bij mijn blog hahahaah
Liefs Nellie

Crafty Chris zei

wow stunning
Chris x

Kitty zei

Waauuww Sita deze is wel super mooi.

Groetjes Kitty

Anja zei

Hallo,
Zo zeg deze is echt helemaal top!!!
Ben helemaal weg van paspoppen en deze style dank je wel.

Lieve groet Anja

Crissi zei

Wonderful!
Hugs Crissi

Tiets zei

ik heb hem meegenomen en geplaatst hoor,,woww zo mooi!
Groetjes Tiets

Willie zei

Hallo Sieta,

Ook ik heb hem meegenomen,maar kan de tekst op de kop niet mooi in het midden krijgen!!

En zou je nog een handtekening voor me willen maken.

groetjes Willie

BHKreunen@kpnplanet.nl

alvast heel hartelijk dank

thea zei

Dank je wel super mooie layout, heb deze gelijk toegepast op mijn blog

Groetjes,
Thea

Elise zei

Wat een prachtige LO, Sieta. Ik heb em nu op mijn site staan.....ik vind em echt gaaf!!
Groetjes Elise

Martha zei

Dit is een schitterende LO Sieta.
Ik heb het op mijn blog gezet als achtergrond. Was even een puzzel, maar volgens mij is het gelukt!
Dankjewel!!
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Dinie zei

Hallo Sieta

Prachtige lo
ik ben volger van je geworden en heb gelijk mijn blog aangepast met deze lo.

Dank je wel

Gr Dinie

Adriana zei

Gaaf die rozen!

Elizabeth zei

Schitterend!! Ga deze gelijk op mijn blog zetten.

Gerrie klein Blumink zei

Hallo

Ik heb deze ook meegenomen!
Super mooi!!

gr,Gerrie